15 Mayıs 2012 Salı

Koreciğimmmmmm !!!!!!! :)





Kore hayranlarının yani benim ve benim gibi olanların sinir olduğu ve sıkıntıya düştüğü durumlar :/



  •     Koreci, ne alıyorsun sen şu korelilerden gözeri çizgi çizgi ...(içimden geçirdiğim 'zaten ben o gözlerine bitiyorum! )  
  •    Koreliler çok iğrenç şeyler yiyiyorlar  böcek möcek :/ (onlara göre yüzde yüz bizim yemeklerimiz ilginç geliyordur dimi ama )
  •     Sen bu kadar çok mu seviyorsun korelileri (içimden evetttttt !!!!! ) nesini seviyorsun kız gibi erkekleri var :/ (en gıcık kaptığım söz bence hiçte kıza benzemiyorlar )
  •     Senin için gazeteye ilan bastırcaz koreli damat aranıyor diye (belki ani belkide değil güzel olurdu ama çok utanç verici birde bunu söyliyen babam olunca :/ )
  •     Sen koreliyle evlendikten sonra korede yaşarsın muradına kavuşursun (bu belki bazılarınız için iyi bir şey ama benim için kötü.Ben biraz ana kuzusuyum annemden ailemden arkadaşlarımdan ayrılamam ama bir gün koreliyle evlenirsem tatile  falan gideriz :p )
  •     Birde şöyle bir durum başıma geliyor  yolda arkadaşımla telefonla  korece konuşurken herkes bana deliymişim gibi bakıyor :( Ama yinede buna değerrrr :)   
  •     Hiç bir kimse benimle dalga geçmesin bunu okuduktan sonra şimdi düşünüyorum evlendikden sonra koreye gidersem eğer sevdiğim bir ünlüyü görürsem yani bir oppamı sonra eşimin yanında onaa  'Oppaaaaa 'diye koşarsam ve sonra birde kendimi tutamayıp sarılırsam sonra galiba beni boşar :) Tabi bu bir düşünce yani gerçek olma ihtimali yüzde sıfır :)
  • Sizde zorda kaldığını durumları yada sözleri  utandırıcı anıları yada gülme krıziine girdiğiniz anılarınızı  ya gmail'ime yada yorumlara yazabilirsiniz bende bunları burdaki arkadaşlarla paylaşırım :)   (ister isminizi yazarak istemezsseniz gizli yazın  diye:)

    JALGAYO :)

1 yorum:

KaÇıK $aHıS dedi ki...

Nefiseciim bnde başıma gelen bi kaç olayı yaziim.

-bi keresinde büfede dergi bakiodum, bi dergide lee min ho'nun (ayyy cnm) sticker'ı wardi, bende onu görünce çığlığı koparmiştim ve çarşidaki herkes deliymişim gibi bana bakiyomuş ama tabii ben sarhoş gibi dergiyi alip bağrima basmis dönüyodum sonra kendime geldim öyle bütün gözleri üstümde görünce kıpkırmızı kesilmiş çok utanmiştim...
-bizde bazen arkadasimla telefonda korece konusuyoruz o zaman eğer disardaysam insanlar böyle sanki hiç korece duymamış gibi bönbön bakiyolardi var yaa insanlarin suratlari görülmeye değerdi... Ahahaaa :D dusunmek bile komik....
-bi keresindede bakkaldan biseyler aldim fln sonra adama ne kadar diye soruyodum megersem korece diyomusum ama ben farkinda deilim sonra adam bana deli gibi tiptip bakmaya başladi bakkaldaki herkesde öyle.. Ben sonradan farketdim ama rezil oldum... Çok utanmisdim.. :D
şimdilik bndn bu kdr ama bu kadarla kalmiyo insanlar garipsio duyunca böyle sanki kore fan'ı olmak çok Kötüymüs gibi bakiolar fln onlara sinir oluorum bu arada...
İste bu kadaaar seninkilerde çok hoşmuş :D