7 Mayıs 2012 Pazartesi





Cilt bakımı markasının reklam yüzü olarak, cildinize nasıl özen gösteriyorsunuz?
Lee Min Ho: Diğer aktörlerle kıyaslandığında cilt bakımına çok özen gösteren biri değilim. En iyi yöntem düzenli beslenmek, düzenli uyumak, arada sırada da nemlendirici kullanmak.

Bu seferki reklamın teması "İlk Aşk" kısa filmiydi. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Lee Min Ho: Yayınlanmaya başladığı andan itibaren bu kısa filme ilgi gösteren hayran sayısı çok fazlaydı...Zamanım olmadığı için yapılan yorumların hepsini okuyamıyorum. Ayrıca ilk gün çok fazla yükleme yapıldığı için site çöktü.Bu da beni gerçekten çok etkiledi, duygulandırdı.

Çıkış yaptığınız tarihten bu yana yakaladığınız en büyük başarı nedir?Lee Min Ho: Çin'e gelmek bile aslında büyük bir gelişme. Önceden, bir projede çalışırken rolüme heyecanla hazırlanırdım ama bu heyecanı sadece ben hissederdim. Şimdi ise bu heyecanı çok sayıda insanla paylaşabiliyorum. Tabi bunun sorumluluğu da öncekinden çok daha büyük.

Çok yakında yeni bir projeye başlayacağınızı duyduk. 6 yıldır dizi projelerinde rol almayan Kim Hee Sun ile çalışacaksınız. Kim Hee Sun ile çalışmak hakkında ne düşünüyorsunuz? Bir de General rolü oynamak hakkındaki düşünceleriniz neler?
Lee Min Ho: Kim Hee Sun'un Çin'de çok sayıda hayranı olduğunu biliyorum. Benden 10 yaş büyük bir sunbae ( Daha deneyimli olduğu için sunbae diyor ). Onunla çalışmak benim için büyük bir onur. General rolüne gelince, ilk kez bir tarihi dizide rol alacağım. Çok sıkı hazırlanmak zorundayım. Size yeni bir imaj gösterebileceğimi umuyorum.

Çin'i ziyaret etmek için daha çok fırsatınız olacak. Çin ve Çinli hayranlar hakkındaki izlenimleriniz neler?
Lee Min Ho: En büyük izlenimim; buradaki hayranlar gerçekten çok tutkulu, hırslı. Bana verdikleri gücü gerçekten hissedebiliyorum ve onlara yakınlaşıyorum. Burada olmaktan dolayı çok mutluyum. 

Çin'de çok popülersiniz. Hiç Çinli bir oyuncuyla çalışmayı düşündünüz mü?
Lee Min Ho: Gerçekten iyi bir proje gelirse, elbette Çin'de de çalışırım. Menajerlik şirketim, benim için en uygun projeleri dikkatlice seçiyor. Umarım en kısa zamanda burada da çalışırım. Çin'de harika yönetmen ve oyuncular var. Umarım onlarla çalışma fırsatını yakalarım ve yeni şeyleri tecrübe edebilirim. 

Hayranlarınızla daima sina weibo üzerinden iletişim kuruyorsunuz ve fotoğraflar yüklüyorsunuz. Peki günlük hayatınız nasıldır, neler yaparsınız?
Lee Min Ho: İş ya da boş zaman, benim için hemen hemen aynı şeyler. Yakın zamanda tarihi bir dizide rol alacağım için en başta ata binmeyi ve kılıç kullanmayı öğreniyorrum ve pratik yapıyorum. Eğer hiç programımın olmadığı bir gün olursa da, evde 15 saat uyurum, vücudumu rahatlatırım. Böylece mutlu hissediyorum.

Tarihi bir dizide rol alacağınız için çalıştığınızı söylediniz. Peki fiziksel zorluğunun dışında, diğer zorlukları neler?
Lee Min Ho: Tarihi bir dizide rol almanın en büyük zorluğu modern diziden farklı olması. Kullanılacak ses tonu ve davranışlar, tutumlar daha zor. City Hunter'da da aksiyon sahneleri vardı tamam ama bu dizideki aksiyon sahneleri tamamen farklı. Ayrıca zaman yolculuğu sahneleri de var.

Bu dizide Kim Hee Sun ile aşk mı yaşayacaksınız? Sonuçta sizden çok büyük, oynarken zor olmayacak mı?
Lee Min Ho: "Faith" tarihi bir dizi olmasına rağmen, romantizm önemli bir parçasını oluşturuyor. Bildiğiniz gibi, çalıştığım bütün aktrisler benden büyüktü, bu nedenle benim için sorun değil. Ayrıca Kim Hee Sun genç görünüyor, kim der ki benden 10 yaş büyük.















minozturkeyden sizin için alınmıştır :) sizin için arakadaşlar kaçak iş yaptım :D

Hiç yorum yok: