12 Haziran 2012 Salı

sHıNeE ^^

Bu aralar Shınee grubuna merak saldım ^^
Doğrusu koreli erkeklerin en sevdiğim yanlarından biri giydikleri kıyafetleri rengarenk ve ilginç giyiyorlar benim çok hoşuma gidiyor :)
Neyse tanıyan ve tanımayanlar için Shınee 'nin grup üyelerini tanıtmak istiyorum :)






   SHINEE

Bana göre :
Eğlenceli komik ve tatlı bir grup :)




ÜYELER


  
Sahne adı : ONEW
Gerçek adı : Lee Jinki
Doğum tarihi : Aralık 14 1989
Pozisyon : Lider , yardımcı vokal
Boy : 177cm
Özellikler : Şarkı söylemek, piyano çalmak, çince biliyor











........................





SAhne adı : Jonghyun
Gerçek adı : Kim Jonghyun (hiç bir farkı yok :)
Doğum tarihi : 9 nisan 1990
Boy:173cm
Konum : Ana vokal
Hobi : Film izlemek, dans etmek, şarkı sözleri yazmak, çince konuşmak














..........................







Sahne adı : Key
Gerçek adı : Kim kibum
Doğum tarihi : 23 eylül 1991
Boy: 177cm
Pozisyon : Vokal , rap , dans etmek
Hobiler :Şiir, dans, rap, su kayağı
Özellikler  :  İngilizce , Çince,, Japonca














..........................



SAhne adı : Minho
Gerçek adı : Choi minho
Doğum tarihi : 9 Aralık 1991
Boy : 181
Pozisyon : Rap vokal
Hobileri : Basketboll , futboll
Özellikler : çince , ingilizce






.........................




Sahne adı : Tea min
Gerçek adı : Lee Tea Min
Doğum tarihi : 18 temmuz 1993
Boy : 175 cm
Hobi : m
üzik dinleme, dans etme, piyano
Özellikler : Çince biliyor 












.................................


SHıNEE














Bu halleride gördüğün
üz gibi kız kılığındaki halleri ama ortadaki uzun boylu o shınee ' den değil  :) 







5 yorum:

@y$e NuR dedi ki...

canım ellerine saglık çok hoş olmuş. ama jong hyun ve tae min in boyu beni çok şaşırttı

KaÇıK $aHıS dedi ki...

çok güzel hazırlamışsın nefisecim eline sağlık, ay çok şekerler..

shınee dedi ki...

ewet çoktatlılar onlara dayana mıyorum

melis dedi ki...

çok güzel olmuş ve ben de shınee ye bayılıyorum(özellikle tae min e)

Mars Yerlisi dedi ki...

shınee choi minho süper