1 Mayıs 2012 Salı

Bu dizi çokk güzell :)









 내 여자친구는 구미호 


 Nae Yeojachinguneun Gumiho
  
 My Girl Frend İs A Gumiho







Bu dizi benim için çok büyük bir yeri var bu dizi benim için çok önemli :))
Çünkü ben biraz duygusalımdırda aslında biraz değil birazdanda fazla işte ben bunun son bölümünde hıçkıra hıçkıra ağladım o yüzden bana çok duygusal geldi ama kimi yerlerinde kahkaha atarak güldüm kısaca hem güldüm hem ağladım :D :'(

Neyse konu ben değil dizi o yüzden diziye dönelim :) 
Bu diziyi ben çok seve seve izledim çok hoşuma gitti :)

KONUSU:
Gumiho 9 kuruklu bir tilki 500 yıl boyunca bir resme hapsedilmiş ... 
Bizim Cha Tae Woong da bu kızı kurtarıyor :)
Bu gumiho insan olmak istiyor bu yüzden bir insanın ciğerini yiyicek acaba kiminki ???
gumiho bazı nedenlerden dolayı Cha Tae Woongun yanında kalmak zorunda oluyor :D
 Nedenini söylemem izleyin artık:))
 Vee kısaca Cha Tae Woong'un başına büyük bir bela almış oluyorr :)
Şimdi birazda oyuncuları tanıtalım :)


Lee Sung Ki 



Şimdi öncelikle sunu soliyim ki çocuk çok iyi rol yapıyor :)
Ve bu çocuk aklı havada hiç bir şeyi umursamaz narsis bir çocuk :) (Bende dizi izlerken ole çocuklara bayılıyorum ama bazıları iyi yapıyor bazıları beceremiyor :)



Shin Min Ah



Bu kız öyle tatlıki kusura bakmayın ama yiyesim geliyor kızı maşallah :) şimdi birde nazarım falan değer :D
Bu güzel kız gumiho  sunu soliyim eti çokkk seviyor :)
Etini hiç ama hiç kimseyle paylaşmayıda seviyor :)
Çok uzaktan koku alıyor çok hızlı koşuyor çok çok güzel öyle bir kız işte :)


Şimdi gelelim biz veterinere 
canlandıran No Min Wo 





Bu adama dizide hem acıyorum hemde çok kızıorum ama bu adamı nasıl anlatıcam bilmiyorum biraz gizemli ama insan değil bu adam dizide :) garip :))






Şu tatlılığa bakk yaaa :)




















Senin gözz kırpmanı yerimmm ;)
















Hiç yorum yok: