23 Mayıs 2012 Çarşamba

Kaçık şahısdan kısa bir hatıra :)

Bir yayınımda koreyle hayranlığıyla ilgili başınıza gelen komik olayları rezil edici yerin dibine girmek istediğiniz zamanları bizlerle paylaşabilirsiniz demiştik bir arkadaşımız paylaşmış bide onun başına gelen bu utanç verici anı onun yazdığı şekilde size bildiricem :)


Kaçık Şahıs :


"Nefisecimm bende başıma gelen bir olayı yazim. - bi keresinde büfede dergi bakıyodum , bi dergide lee min ho'nun (ayyy cnm) sticker'ı vardı , bende onu görünce çığlığı koparmıştım ve çarşıdaki herkes bana bakıyomuş bende tabi sarhoş gibi dergiyi alıp bağrıma basmış dönüyordum  sonra kendime geldiğimde bütün gözler üstümde görünce kıpkırmızı kesilmiş çok utanmıştım... -bizde bazen arkadaşlarımızla telefonda korece konuşuyoruz  o zaman eğer dışarıdaysan insanlar böyle sanki hiç korece duymamış gibi bön bön bakıyorlardı var yaaa insanların suratları görülmeye değerdi...ahahaaa :D düşünmek bile komik... - bi keresinde bakkaldan bişeyler aldım falan adama ne kadar diye soruyodum meğersem korece diyormuşum ama ben farkında değilim sonra adam bana deli gibi tiptip bakmaya başladı bakkaldaki herkesde öyle...sonra ben farkettim ama rezil oldum çok utanmıştım... şimdilik benden bu kadar ama bu kadarla kalmıyor insanlar garipsiyo duyunca böyle sanki kore fanı olmak kötüymüş gibi bakıyorlar falan onlara sinir oluyorum bu arada... işte bu kadarr seninkilerde çok hoşmuş :D "


İşte arkadaşımızın yazısını hiç değiştirmeden sizlere biraz geç olsada aktardım bu yüzden kaçık şahısdan özür diliyorum ve kendisine teşekkür ediyorum çünkü gerçekten bu yazıyı okurken bende çok güldüm :) Bu arada lee min ho'yu bu kadar çok seviyorsan bu resmi senin için :) Bu arada ben senin kaçık olduğunu zannetmiyorum :)Birde kore fanı olmanın sakın kötü bişey olduğunu zannetme onların yanıldığını en iyi senin bilmen lazım :)








2 yorum:

KaÇıK $aHıS dedi ki...

Aaa yayinlamissin tesekkurler nefisecim
ay walla utandim simdi ama benim gibi gariplikler yasayan cok arkadasimiz vardir yalniz deiliz :D
fotolar icinde cok saol cok tatli LMH<3 ben onu yeriiim....

Kore Bağımlısı dedi ki...

rica ederim canım biraz geç oldu ama ^^