20 Nisan 2012 Cuma





Bu gün size izlediğim en güzel 3 dizinin içinde olan belkide bu 3'ünden 1. olan dizi benim çok beğenerek izlediğim dizi ....
ADI.....


City Hunter







Benim için bu korenin en güzel dizisi bence :)


evet başlayalım anlatmayaaa :D


Konusu bir intikamla alakalı ..

Babasının intikamını alıyor :)
Tabi ne olaylar geçiyor :)






oyuncularımız :






Tabiki benim izlememin sebebi Lee Min Ho :)
Gerçekten muhteşem oynuyor usta bir oyuncu kendisi :D Lee Yoon Sung 'u canlandırıyor :)






Bu tatlı kızımızda Kim Nana'yı canlandıran Park Min Yeong :D Bu kız çok tatlı birde gerçek olan şeyleri inkar ederken bu kızıda çok seviyorum :)




Bu gençde bizim savcımız :)
Bu adama çok acıyorum :(



Ajuşşiyide anlatmadan geçemicem kendisi Lee Yong Sung için çok önemli :)
Buda böyle güzel yemek yapan bir adam Lee Yong Sung'la taylandda tanışıyorlar işte :)




Bu gerizekalı adamda bizim lee min ho'muza öle işkenceler çektiriyorki :/
Bu dizide onu gördüğüm her anda inşallah bu dizide geberir yani o derece :/






İşte bu sahneye gelince herkes biticekk :)


Bu kızda benim çok hoşuma gidiyor yaa çokkk tatlı :)



Kıyamam ben sana yaaa suna bakın kim buna kıyar :(







Şunların tatlılığına bakın yaaa :D
Allah nazarlardan saklasın :)









2 yorum:

Adsız dedi ki...

bence bu dizi çokkkk güzel ben bu diziyi çokkk seviyorum çok eğlenceli macealı insan illaki sonunda ne olucak diye düşünüyor bence bu diziyi izlemeyen herkes kesinlikle izlesin

KaÇıK $aHıS dedi ki...

Bence de harika bi dizi... Bitince çok üzülmüştüm ama izledigime fazlasiyla değdi...