26 Nisan 2012 Perşembe

Bir Pişmanlık Köşesi

Hiç bir kimse için sevdiklerinin acı çekmeleri kadar kötü bir şey yoktur.Neden bilmiyorum ama onların acı çekmesi kendinin acı çekmesinden daha kötüdür.Sevdiklerin acı çekerken senin onları izlemen onların çığlıklarını duyman ...
Bu en ufak bir olayda bie aynı.Mesela elini kesse,kolunu yada bir yerini bir yere vursa ve en ama en kötüsüyse onların kalblerinin incinmesi..
Siz hiç sevdğiiz bir kişinin kalbi incinirken elinizden bir şey gelmemesi ve çaresiz kalmanız bunu yaşadınız mı ??? Ben yaşadım sevdiğim insan üzülüyorken elimden birşey gelmedi ve ben onu koruyacakken o beni durdurdu ama onu üzen kimselere eskiden olan az bir saygıda yok oldu..
Ama suan bir pişmanlık var içimde oda o zaman susup oturmam orda onu korumalıydım o izin versede vermesede ...

Hiç yorum yok: