26 Haziran 2012 Salı

tatil demek kimine göre işte bu ''''

Tatil kimlere yaradı bilmem ama bana pek yaramadı :)
Ne blogumla ilgilenebiliyorum nede başka işlerle evde yaz temizlği galiba uzunnnnn süre devam edicek kaç gündür geceleri oturayımda bloguma bakıyım diyorum ama sata 11,30 olduğu anda gözler kapanıyor :) neyse trend dergisi dergisi belki aranızda takip edenler vardır bu sayısında yine koreli oppalarımızı koymuşlar :)) hadi size isimleri söyliyim ona gore alın :))) f.t islan'dın bir posteri ama bence biraz karamsar bir fotoraf :)) hiç biri gülmüyo nazar değdirdiler oppalarımıza :))) Birde kim hyun  joong'un küçür bir fotorafı var birde sey bir oppamız vardı  jung yong hwa oppamıza doğum günü için tebrik yazıları var :)) bizde burdan onu tebrik ederiz sengil çukka ham nida :))) ve fazla vaktim olmadığından burada bitiriyorum bir sonraki yazımızda  görüşürüz :)) Sizlere mutluuuuuu tatiller dilerim :))))

^^

Hiç yorum yok: