26 Mart 2012 Pazartesi

kore hastalığına ilaç bulunamadı !!!!



Merhaba arkadaşlar ben nefise :) 
doğrusu ben koreden nefret ediyodum tabi önceden bu sene hariç yani boşverin gitsin bence yemeklerinden bazıları hariç çok güzel bir ülke tabi daha gitmedim ama arkadaşımla bir gün gitmeyi düşünüyorum :) tabi önce aile izni çok önemli...
neyse ben lafı uzatmadan hemen koreye nasıl başladığımı kısaca anlatıyım ben koreye ablamın arkadaşları yüzünden başladım :) aslında önceleri ablama bu kore denen ülkeyi gösterdikleri için çok kızmıştım neyse dalga geçmek yok ama ben koreyi sadece savaş filimleri diye biliyordum :) şittttt ama kimseye solemeyin aramızda kalsın :)
sonra o gün geldi ve boys over flowers'ı açtım (bu benim ilk dizimdi ve harika) başladım izlemeye aman allahım bu ne biçim bir konuşma şekli çok garip geldi ilk iki-üç gün alışamadım ama sonra bir baktım ister istemez bende onlara aşık olmaya başlamışım :)
sonra onlardan öğrendiğim kelimelerle bende başladım evin içinde öle konuşmaya tabi babamların pek hoşuna gittiği sölenemez ama neyse :)
öle başladı bu güne kadar geldi ve hala çok seviyorum gün geçtikçe daha çok seviyorum :)
bu bloğumda size izlediğim filimleri geniş geniş anlatıcam fotoraflarla videolarla süslicem inşallah bakalım nasip :)

Hiç yorum yok: